تعمیر مانیتور Asus

آشنایی با کمپانی ایسوس

شرکت ایسوس یک کمپانی چند ملیتی در تایوان است که یکی از بزرگترین کمپانی های تولید تجهیزات رایانه ای و کامپیوتر و همپنین وسایل جانبی برای رایانه هاست.پایتخت این شرکت در شهر تایپه ئر پایتخت تایوان قرار دارد.همان طور که میدانید این کمپانی دارای لپ تاپ های بسیار با کیفیت و است که کار بران مخصوص به خود را دارد.همچنین شررکت ایسوس در تولید دستگاه هایی نظیر مانیتور و …. نیز تبحر خاصی داشته که این به امتیاز این شرکت می افزاید.جالب است بدانید که نام ایسوس از حروف آخر اسب پگاسوس ( اسبی بال دار و مشکی رنگ در افسانه ی یونان باستان ) گرفته شده است.

اگر بخواهیم کمی دقیق تر محصولات تولید این کمپانی را نام ببریم میتوان به مادربردهای کامپی.ترهای شخصی و سرور – مانیتور- لپ تاپ و نوت بوک -کارتهای گرافیک و تجهیزات اینترنتی و سیستم پهنای باند اشاره کرد. لازم  به ذکر است که مانیتورهای تولیدی این شرکت از کیفیت و توانایی های خوبی برخوردار بوده که در تولید مانیتورها خلاقیت نشان داده و برای هر گروه نوع مخصوص مانیتور را طراحی و تولید کرده است. نمایشگر های تولیدی این شرکت دارای طراحی منحصر به فردی می باشد و مراکزی که خدمات فنی و تعمیراتی را در اختیار می گذارند باید به تمامی جنبه های  عیب یابی و ساختار داخلی این مانیتور ها آگاهی کامل داشته باشند.تعمیر مانیتور ایسوس

شما در تصویر روبه رو نمونه ای از مانیتور ایسوس را مشاهد می کنید که مدل ال ای دی (LED-VX279H) می باشد و همان طور که گفته شد یکی از بهترین برندها در زمینه تولید و عرضه ی سیستم های کامپبوتری و لوازم جانبی آن است. مرکز تعمیرات مانیتور نیز یکی از قوی ترین مراکز تعمیرات تخصصی مانیتور بوده که تجربه ی فراوانی در امر تعمیرات انواع مانیتور های برند دارد که یکی از این برند ها ایسوس است. شما عزیزان در  صورتی که دارای مانیتوری از برند ایسوس هستید که دچرا اشکال نی شده است می توانید به راحتی دستگاه را به این مرکز منتقل کنید تا در کمترین زمان عیب یابی و تعمیر گردد.مدل  مانیتور تفاوتی ندارد. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعه جهت حفظ کیفیت اولیه از قطعات اورجینال و درجهاستفاده خواهد شد و پس از تعمیر دستگاه حداقل به مدت ۲۴ ساعت مداوم تحت تست قرار  میگیرد تا صحت عملکرد مانیتور اطمیبنان حاصل گردد.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران میدان انقلاب به سمت آزادی، جمالزاده شمالی، تقاطع نصرت، ساختمان ۹۸ واحد ۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹