تعمیرات مانیتور پشت صندلی

عیب یابی  و مانیتور پشت صندلی

اتومبیل یکی از وسایل های بسیار مفید است که در جامعه ی امروزی بسیار مورد نیاز بوده و به همین دلیل همه نوعی از ان را تهیه کرده تا بتوانند به راحتی به جاهای مختلف سفر کنند. هرچند سفر و رفت به نقاط مختلف شهر و بیرون شهر خود لذت بخش است ولی خب نیاز به تفریحاتی هم در حین رانندگی داریم که ضبط و باند خودرو و سیستم صوتی و پخش موزیک خود یک سیستم برای تفریح و سرگرمی در حین رانندگی می باشد.ولی انسان همیشه به تفریحات اهمیت  بیشتری داده و در این جهت سعی داشته تا ابزارهای زیادی هم طراحی کند تا بتواند برای سرگرمی خود از ان ها استفاده نماید.در گذشته سیستم سرگرمی اتومبیل ها  فقط همان سیستم صوتی و پخش  موزیک بوده است ولی در زمان حال  سیستم های تصویری نیز به آن اضافه شده است. به عنوان مثال ضبط های  امرویزی دارای پنل مانیتوری  جهت نمایش تصاویر بوده و به همین دلیل می توانیم از فایل های صوتی و تصویری به صورت همزمان استفاده کنیم.

در همین راستا نوعی دیگر از مانیتورها وجود دارند که به مانیتورهای پشت صندلی خودرو معروف هستند و این مانیتورها در بشت گردنی صندلی نصب می شوند تا سرنشینان پشت نیز قادر به دیدن فیلم و یا فایل  تصویری باشند که در حال پخش است. معمولا ابعاد این مانیتور ها از ۷ تا ۱۵ اینچ می باشند و برخی ها حالت عادی بوده وبرخی دیگر به صورت مولتی تاچ می باشد. در زیر نمونه ای از مانیتورهای پشت صندلی را می بینید.

تعمیرات مانیتور پشت صندلی

خرابی های زیادی ممکن است برای این نوع مانیتورها پیش بیاید که میتوان به خاموشی – کار نکردن دکمه ها و تاچ و همچنین مشکلاتی در تصویر اشاره کرد.در این مرکز تعمیراتی ، عیب یابی و تعمیرات مانیتورهای پشت صندلی اتومبیل به صورت تخصصی انجام می شود.شما می توانید در صورت خرابی  مانیتور خود با این مرکز تماس گرفته و در صورت لزوم دستگاه خود را جهت عیب یابی و رفع عیب به این مرکز تعمیراتی انتقال دهید.

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱ –

آدرس : لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران میدان انقلاب به سمت آزادی، جمالزاده شمالی، تقاطع نصرت، ساختمان ۹۸ واحد ۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹