تعمیرات مانیتورهای صنعتی

تعمیر اچ ام آی hmi : استفاده از دستگاه های صنعتی در تمامی شرکت های بزرگ و کوچک امروزه امری متداول شده است زیرا فناوری به جایی رسیده است که تمامی تولیدات و کارخانه ها مکانیزه شده و با استفاده از دستگاه هایی قدرتمند  نظیر CNCها کارهای تولید و …. انجام می شود.حتی برش قالب ها و تمامی جنبه های تولید و نظارت در یک شرکت و یا کارخانه با استفاده ساز  دستگاه های پیشرفته ی کامپیوتری انجام می شود.

چیزی که در این میان مهم است نظارت کامل بر فرایند عملکرد این دستگاه ها توط تکنسین های مربوطه می باشد که این نظارت باید تبا استفاده از  مانیتورینگ  سیستم انجام گیرد.هر دستگاهی که ساخته می شود ( دستگاه های صنعتی ) در صورت لزوم مانیتوئر مخصوص به خود را همراه دارد که جهت دادن دستورات مختلف به دستگاه و همچنین نظارت بر کار آن ها استفاده می شود.

مانیتورهای صنعتی خود به چندین دسته  تقسیم می شوند که میتوان به نوع معمولی که جهت نظارت استفاده می شود – نوع کنترلی که هم نوع تاچ دارند و هم عادی که هر دو جهت دادن پارامترهیا  لازم ( دستورات ) به دستگاه اصلی استفاده می شود.این مانیتورهای نیز ابعاد مختلفی دارند که از ابعاد کوچک ۷ اینچ گرفته تا ابعد ۳۲ اینچ که مدل های بزگتر از ۲۰ اینچ حالت مانیتورهای نمایشی را نیز دارندو در نظارت با استفاده از دوربین های مداربسته نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

در زیر شکل تعدادی از مانیتورهای صنعتی از قدیمی و نوع CRT تا جدید که تاچ می باشند و نوع ال سی دی آورده شده است.

تعمیرات مانیتور صنعتی

تعمیرات مانیتورهای صنعتی یکی از تخصصی ترین نوع تعمیرات در بخش تعمیرات مانیتور می باشد، زیرا یک مانیتور صنعتی با یک ماشین بزرگ و دستگاه حساسی  مانند CNC در تعامل خواهد بود و کوچکترین مشکل می تواند با عث ضررهای زیادی شود.این مرکز یکی از تخصصی ترین مرکز در زمینه تعمیرات مانیتورهای صنعتی است که کار عیب یابی و تعمیرات  با استفاده از تکنسین های حرفه ای و مجرب و همچنین با استفاده از دستگاه های تعمیراتی پیشرفته انجام می گیرد . در صورتی که مانیتور صنعتی دچار مشکل شده است می توانید با یک تماس  با این مرکز و انتقال  مانیتور جهت عیب یابی و رفع عیب مجددا از مانیتور صنعتی استفاده نمایید. متاسفانه به دلیل گران قیمت بودن مانیتورهای صنعتی امکان خرید دستگاه نو و جایگزینی آن با دستگاه قبلی امکان پذیر نیست  و به همین دلیل تعمیرات همین مانیتورها یک راه به صرفه برای شرکت ها می باشد.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس : لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک ۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹