تعمیر مانیتور ال جی

تعمیرات تخصصی مانیتورهای ال جی

تعمیرات مانیتور ال جی : یکی از کمپانی های پیشرو در صنعت تولید سیستم های الکترونیکی و کامپیوتری ال جی می باشد. کمپانی ال جی در کره ی جنوبی واقع شده است .ال جی یک کمپانی چند ملیتی است که در تولید دستگاه هایی نظیر تلویزیون – مانیتور – و سینمای خانگی فعالیت دارد. لازم است بدانید که ال جی نتها دستگاه های الکترونیکی تولید می کند بلکه مواد اولیه ی شیمیایی و دارویی نیز تولید می کند.

مانیتورها و تلویزیون هایی که این کمپانی تا کنون ارائه داده از کیفیت بسیار بالایی برخوردا می باشند و تعمیرات آن ها در زمان وجود مشکل سخت افزاری کاری دشوار است.به همین دلیل در جهت تعمیرات و خدمات فنی ال جی باید به نوعی نمایندگی این  شرکت را  دارا بود که بتوان به خدمات تعمیراتی و پشتیبانی  فنی ادامه داد.چیزی که نیاز است دانش کافی در زمینه ی شناخت دستگاه های ال جی می باشد که در این جا به دستگاه مانیتور پرداخته شده است.

monitor-master یکی از قوی ترین مراکز در امر تعمیرات انواع برندهای مانیتور  تلویزیون است که نزدیک به ۲۰ سال  است در این زمینه فعالیت دارد و با دارا بودن تکنسین های حرفه ای و کارگاه  های مجهز یکی از قوس ترین مراکز آموزشی در این زمینه می باشد.تعمیرات مانیتورهای ال جی

در تصویر روبه رو نمونه ای از مانیتور ال جی را مشاهده می کنید که نوع آن ال سی دی است.مشکلات و خرابی هایی که برای مانیتورهای ال جی پیش می آید تقریبا شباهت های زیادی به خرابی و مشکلات دیگر مانیتورها دارد که میتوان به خاموشی ناگهانی دستگاه – نداشتن نور زمینه صفحه نمایش – خاموش شدن خود به خودی مانیتور پس از مدت زمانی و…..

در این مرکز تعمیرات مانیتورهای ال جی به صورت کاملا تخصصی انجام میگیرد.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران میدان انقلاب به سمت آزادی، جمالزاده شمالی، تقاطع نصرت، ساختمان ۹۸ واحد ۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹