تعمیرات مانیتورهای پزشکی

امروزه بسیاری از دستگاه های الکترونیکی دارای صفحه نمایش مخصوص به خود هستند که با استفاده از مانیتورهای این دستگاه ها میتوانیم کنترل  کاملی بر روی فرایند کار کرد دستگاه داشته باشیم.این مانیتورها بنابر رزولوشنی که میخواهند تحویل دهند باهم متفاوت است. به عبارتی در برخی از مانیتورها نیازی به رزولوشن بالا نیست و فقط حالت کنترلی دارد مانند دستگاه های صنعتی و مانیتورهای صنعتی ولی در برخی از مشاغل و مانیتور مورد استفاده در آن ها نیاز هست که وضوح تصویر بالایی داشته باشیم و کیفیت تصویر لازمه آن کار است که در این مورد می توان به مانیتورهای پزشکی و مانیتورهای hd جهت گیمر ها اشاره کرد.

در پزشکی نیز به وضوح تصویری بسیار بالایی نیاز است تا پزشک بتواند تصاویر گرفته شده از بدن بیمار را به خوبی و بدون اختلال بررسی نماید تا بتواند اقدامات لازم را انجام دهد بنابراین اختلال و یا پایین بودن وضوح تصویری مانیتورهای  پززشکی میتواند بسیار خطرناک باشد و پزشک را به اشتباه می اندازد بنابراین این دسته از مانیتورها از دسته ی مانیتورهای با رزولوشن بالا بوده که ساختارشان با مانیتورهای  معمولی بسیار متفاوت است. در پایین دو نمونه ازمانیتور پزشکی را مشاهده می کنید.

تعمیرات مانیتور پزشکی

مشکلاتی که برای مانیتورهای پزشکی پیش می آید در برخی مواقع شبیه به مشکلاتی است که برای مانیتورهای معمولی ممکن است پیش آید. در اینجا به برخی از خرابی و مشکلات مانیتورهای پزشکی اشاره می کنیم.

  1. خاموشی مانیتور
  2. روشن بودن چراغ پاور در حالی که مانیتور تصویر ندارد
  3. خرابی تصویر و رنگی شدن ان
  4. ایجا خطوط عمودی و افقی در مانیتورها
  5. رنگی شدن تصویر و وجود رنگ هایی در تصویر به صورت اضافه
  6. خاموش شدن خود به خودی دستگاه پس از مدتی کار کردن و…..

که همه این مشکلات نیز دلایل  خود را دارد و این مشکلات قابل عیب یابی و تعمیر است.ولی دانش کافی در زمینه تعمیرات مانیتورهای پزشکی و صنعتی نیز یکی از لازمه های یک مرکز تعمیراتی است.زیرا همان طور که گفته شد این گونه مانیتورها خاص بوده و فناوری به کار رفته در ان ها با فناوری مانیتورهای معمولی متفاوت می باشد.مرکز تعمیرات مانیتور یکی از قوی ترین مراکز تعمیراتی مانیتور می باشدکه تجربه فراوانی در امر تعمیرات مانیتورهای پزشکی دارد و همچنین از به روز ترین ابزارهای تعمیراتی و کارگاه های مجهز بهره می برد تا عیب یابی و تعمیرات مانیتورهای پزشکی  به  درستی انجام گیرد و این به دلیل حساس بودن این گونه از مانیتورها می باشد.

تلفن تماس با مرکز تعمیرات : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس : لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹