تعمیرات مانیتور سامسونگ

مرکز تعمیرات مانیتور سامسونگ

همان طور که میدانید مانیتورها یکی از پر استفاده ترین دستگاه ها در کنار کامپیوترها می باشد که در مدل ها و اندازه  های مختلف و همراه با کیفیت های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. هر مانیتوری  دارای سه بخش اصلی می باشد که مین برد یا همان یرد اصلی – برد پاور و صفحه نمایش است.

دلیل خرابی و مشکلات مانیتورها

مانیتور سامسونگ یک دستگاه الکترونیکی می باشد که هر دستگاه الکترونیکی به نواسانات برقی حساس بود و این نوسانات معمولا به  بخش مدار تغذیه آن ها آسیب وارد میکند که خرابی برد پاور باعث خاموشی  دستگاه خواهد شد. و در برخی موارد ایجاد اتصال در بخش برد پاور نیز به مارد برد مانیتور نیز آسیب زده که باعث سوختن برخی نقاط در مین بردنیز میگردد.در این میان برایجلوگیری از این  اتفاقات ناخواسته شرکت های تولید کننده فناوری های مختلفی را  برای حفاظت از دستگاه طراحی و پیاده سازی میکنند.شرکت های مختلفی در حوزه ی تولید نمایشگرهایی چون تلویزیون و مانیتور فعالیت میکنند که کمپانی سامسونگ کی از این شرکت های به نام در این زمینه است.مانیتورهای سامسونگ به دلیل فناوری و مهندسی  بسیار خوبی که دارند کمتر دچار مشکل می شوند ولی خب  نه ۱۰۰ در ۱۰۰ زیرا همان طور که گفته شد هر دستگاه الکترونیکی روزی دچار  اشکال فنی می شود.

در امر تعمیرات مانیتور کارها و فرایند  های زیادی وجودت دارد که توسط تکنسین باید طی شود تا این عیب یابی و تعمیرات به درستی انجام شود.به عنوان مثال در برخی از موارد اتفاق می افتد که مانیتور خامشو به نظر میرسد در حالی که چراغ پاور آن روشن است و روشن بودن پراغ پاور به معنی روشن بودن برد  تغذیه و مین برد است و به همین دلیل خیلی ها به شک می افتند که آیا دستگاه در این حالت خاموش است یا خیر و به همین دلیل باید دستگاه ( مانیتور ) به روش های هوشمندانه ای عیب یابی شود.اگر مشخص شود که مین برد و برد تغذیه دستگاه سالم است پس باید به دنبال بخش مربوط به نور زمینه گشت که این بخش برد های ولتاژ نام دارد و خرابی های ولتاژ میتواند باعث عدم وجود نور زمینه شود.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس : لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران میدان انقلاب به سمت آزادی، جمالزاده شمالی، تقاطع نصرت، ساختمان ۹۸ واحد ۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹